Klachten

Niet tevreden? We helpen je graag verder.
We doen er alles aan om jouw bestelling naar wens te leveren. Toch kan het gebeuren dat iets niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval staan we klaar om je klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Hoe kun je een klacht indienen?
Heb je een product ontvangen waar je niet tevreden over bent? Laat het ons weten via onze klantenservice. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, ontvangen we graag de volgende informatie:

  • Je ordernummer
  • Welk product het betreft
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht
  • Foto’s of een video van het probleem

 

Wat gebeurt er daarna?
Zodra we je melding hebben ontvangen, bekijken we deze zorgvuldig. We streven ernaar om een passende oplossing te vinden, waarbij we letten op zowel kwaliteit als snelheid. Zodra we een oplossing hebben, hoor je van ons – meestal per e-mail, en als het nodig is nemen we telefonisch contact met je op.

Je kunt je klacht ook melden via het Europese ODR-platform.